• Internet
  • Telewizja
  • Megogo
  • Mobile

Twój koszyk jest pusty.

{{ item.acf.wartosc }} {{ offerValueDesc(item.acf.value_desc_pl, item.acf.value_desc_eng, item.acf.value_desc_ukr) }} {{item.acf.cena}} PLN/MIES
Dodatki
+{{ addonesPrice.toFixed(2) }} PLN/MIES
{{ regularPrice.toFixed(2) }} {{ finalPrice.toFixed(2) }} PLN/MIES

Dodałeś „produkt” do koszyka

UWAGA! W MOICO TEN PAKIET MOŻESZ ZAMÓWIĆ TYLKO Z INTERNETEM.

Powiedz nam skąd jesteś, aby skorzystać z oferty!

Zostaw maila, sprawdzimy nasze możliwości techniczne i odezwiemy się do Ciebie, kiedy będziemy mogli Cię podłączyć do sieci

Twój adres to:{{' '+ locations.street+' '+locations.number+', '+locations.city}}. Czy chcesz go zmienić?

Chcesz ustawić inny adres?

CO NALEŻY ZROBIĆ, GDY POJAWIĄ SIĘ PRZERWY W DOSTĘPIE DO INTERNETU PRZY POŁĄCZENIU KABLOWYM?

Jeżeli Twój komputer jest połączony za pośrednictwem routera przewodowo i wyjście do Internetu jest połączone kablem Ethernet, a połączenie jest co jakiś czas przerywane – odłącz go i po chwili podłącz swój router do źródła zasilania. Uruchom ponownie komputer, wyłączając zbędne aplikacje. Jeżeli problem dalej występuje, zweryfikuj konfigurację routera oraz podłącz swoje urządzenie (np. komputer) […]

Aktualności