Pomoc

Wyszukaj temat:

KIEDY GENEROWANE SĄ FAKTURY ZA USŁUGI?

Faktury są generowane 2-go dnia każdego miesiąca z płatnością do 22-go dnia z góry za miesiąc następny.

CZY I NA ILE MOGĘ ZAWIESIĆ USŁUGĘ?

Usługę możesz zawiesić maksymalnie do 6 miesięcy.

CZY W MIESZKANIU TRZEBA BĘDZIE WIERCIĆ?

Cenimy sobie porządek, dlatego wszelkie prace związane z wierceniem ograniczamy do minimum. Wyjątkiem jest połączenie GPON. Tutaj musimy trochę powiercić.

CHCIAŁBYM ZMIENIĆ PRĘDKOŚĆ INTERNETU. JAK TO ZROBIĆ?

Jeżeli jesteś:

  • klientem, który dołączył do nas w czerwcu tego roku lub później – wystarczy, że wyślesz maila z informacją, że chcesz dokonać zmiany na adres enjoy@moico.pl; zmiana prędkości zostanie dokonana automatycznie,
  • klientem, który dołączył do nas wcześniej niż w czerwcu tego roku –  wystarczy, że wyślesz maila z informacją, że chcesz dokonać zmiany na adres enjoy@moico.pl lub zadzwonisz do BOK, w odpowiedzi otrzymasz specjalny aneks do umowy. Po jego podpisaniu i odesłaniu do nas skanu – zmiana prędkości zostanie dokonana automatycznie.

Pamiętaj, że zmieniając prędkość Internetu, zmieniasz również koszt samej usługi z KISS na HUG. Aby skorzystać z opcji przyspieszenia musisz również posiadać urządzenie obsługujące prędkość do 1000 Mb/s.

ILE URZĄDZEŃ MOGĘ JEDNOCZEŚNIE PODŁĄCZYĆ DO MOICO?

Jeżeli posiadasz własne urządzenie (np. skonfigurowany router) to maksymalna liczba jest zdefiniowana przez producenta i może wynosić nawet do kilkunastu urządzeń bezprzewodowych. Zazwyczaj jednak są to maksymalnie 4 (poprzez połączenia przewodowe). W przypadku braku routera, limit podłączonych jednocześnie urządzeń wynosi 1.

CO DAJE MOICO?

Przede wszystkim oszczędność czasu i wygodę. Nasz internet, telewizja i telefon mają po prostu działać i być przy tym być najlepszą tego typu usługą w Polsce.

JAK ZAMÓWIĆ USŁUGĘ LUB PAKIET USŁUG MOICO?

To proste! Możesz to zrobić przez podstronę „Usługi” (opcja dodaj do koszyka), osobiście w naszym biurze lub mailowo: enjoy@moico.pl.

JAK OBNIŻYĆ SWOJE RACHUNKI?

Dobierz kilka usług tworząc swój pakiet, a każdego miesiąca oszczędzisz. Dobierając do internetu jedną usługę dodatkową standardowo oszczędzasz 10 zł miesięcznie. Przy dwóch usługach, obniżka wynosi już 25 zł. Jak to działa najlepiej zobaczyć w praktyce – wejdź do działu usługi, dodawaj do koszyka poszczególne usługi i obserwuj jak rośnie wyliczony rabat.

JAK SPRAWIĆ, BY USŁUGA MOICO BYŁA DOSTĘPNA W NOWEJ LOKALIZACJI?

Nasze usługi świadczone są za pomocą własnej sieci światłowodowej, dzięki czemu możemy szybko podłączyć nowe lokalizacje i udostępnić nasz Internet. Jeśli w Twoim budynku jeszcze nas nie ma, wypełnij Upoważnienie i prześlij jego skan na enjoy@moico.pl – my zajmiemy się biurokracją. Dzięki upoważnieniu będziemy mogli ustalić z Zarządcą budynku warunki podłączenia i doprowadzić światłowód.

Niniejsza strona www wykorzystuje pliki cookies. Pozostając na tej stronie bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz tym samym zgodę na wykorzystanie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki związane z użyciem plików cookies