• Internet
  • Telewizja
  • Mobile

Twój koszyk jest pusty.

{{ item.acf.wartosc }} {{ offerValueDesc(item.acf.value_desc_pl, item.acf.value_desc_eng, item.acf.value_desc_ukr) }} {{item.acf.cena}} PLN/MIES
Dodatki
+{{ addonesPrice.toFixed(2) }} PLN/MIES
{{ regularPrice.toFixed(2) }} {{ finalPrice.toFixed(2) }} PLN/MIES

Dodałeś „produkt” do koszyka

UWAGA! W MOICO TEN PAKIET MOŻESZ ZAMÓWIĆ TYLKO Z INTERNETEM.

Powiedz nam skąd jesteś, aby skorzystać z oferty!

Zostaw maila - sprawdzimy nasze możliwości techniczne i odezwiemy się do Ciebie, kiedy będziemy mogli Cię podłączyć do sieci

Twój adres to:{{' '+ locations.street+' '+locations.number+', '+locations.city}}. Czy chcesz go zmienić?

Chcesz ustawić inny adres?

Awaria internetu? Zgłoś ją w panelu klienta, aby uzyskać pomoc!

OBSŁUGA

Wyszukaj temat

KIEDY GENEROWANE SĄ FAKTURY ZA USŁUGI?

Faktury są generowane 2-go dnia każdego miesiąca z płatnością do 22-go dnia z góry za miesiąc następny.

CZY I NA ILE MOGĘ ZAWIESIĆ USŁUGĘ?

Usługę możesz zawiesić maksymalnie do 6 miesięcy.

CZY W MIESZKANIU TRZEBA BĘDZIE WIERCIĆ?

Cenimy sobie porządek, dlatego wszelkie prace związane z wierceniem ograniczamy do minimum. Wyjątkiem jest połączenie GPON. Tutaj musimy trochę powiercić.

CHCĘ ZMIENIĆ PRĘDKOŚĆ INTERNETU. JAK TO ZROBIĆ?

Wystarczy, że wyślesz maila z informacją, że chcesz dokonać zmiany na adres enjoy@moico.pl lub zadzwonisz do BOK, w odpowiedzi otrzymasz specjalny aneks do umowy. Po jego podpisaniu i odesłaniu do nas skanu – zmiana prędkości zostanie dokonana automatycznie.

Pamiętaj, że zmieniając prędkość Internetu, zmieniasz również koszt samej usługi. Aby skorzystać z opcji przyspieszenia musisz również mieć urządzenie posiadające odpowiednią przepustowość na porcie WAN.

ILE URZĄDZEŃ MOGĘ JEDNOCZEŚNIE PODŁĄCZYĆ DO MOICO?

Jeżeli posiadasz własne urządzenie (np. skonfigurowany router) to maksymalna liczba jest zdefiniowana przez producenta i może wynosić nawet do kilkunastu urządzeń bezprzewodowych. Zazwyczaj jednak są to maksymalnie 4 (poprzez połączenia przewodowe). W przypadku braku routera, limit podłączonych jednocześnie urządzeń wynosi 1.

CO DAJE MOICO?

Przede wszystkim oszczędność czasu i wygodę. Nasz internet, telewizja i telefon mają po prostu działać i być przy tym być najlepszą tego typu usługą w Polsce.

JAK ZAMÓWIĆ USŁUGĘ LUB PAKIET USŁUG MOICO?

To proste! Możesz to zrobić przez podstronę Oferta (opcja dodaj do koszyka), osobiście w naszym Biurze Obsługi Klienta lub mailowo: enjoy@moico.pl.

JAK OBNIŻYĆ SWOJE RACHUNKI?

Dobierz kilka usług tworząc swój pakiet, a każdego miesiąca oszczędzisz. Dobierając do internetu jedną usługę dodatkową standardowo oszczędzasz 10 zł miesięcznie. Przy dwóch usługach, obniżka wynosi już 25 zł. Jak to działa najlepiej zobaczyć w praktyce – wejdź do zakładki oferta, dodawaj do koszyka poszczególne usługi i obserwuj jak rośnie wyliczony rabat.

JAK SPRAWIĆ, BY USŁUGA MOICO BYŁA DOSTĘPNA W NOWEJ LOKALIZACJI?

Nasze usługi świadczone są za pomocą własnej sieci światłowodowej, dzięki czemu możemy szybko podłączyć nowe lokalizacje i udostępnić nasz Internet. Jeśli w Twoim budynku jeszcze nas nie ma, wypełnij Upoważnienie (dostępne w zakładce do pobrania) i prześlij jego skan na enjoy@moico.pl – my zajmiemy się biurokracją. Dzięki upoważnieniu będziemy mogli ustalić z Zarządcą budynku warunki podłączenia i doprowadzić światłowód.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI?
DAJ ZNAĆ!