• Internet
  • Telewizja
  • Megogo
  • Mobile

Twój koszyk jest pusty.

{{ item.acf.wartosc }} {{ offerValueDesc(item.acf.value_desc_pl, item.acf.value_desc_eng, item.acf.value_desc_ukr) }} {{item.acf.cena}} PLN/MIES
Dodatki
+{{ addonesPrice.toFixed(2) }} PLN/MIES
{{ regularPrice.toFixed(2) }} {{ finalPrice.toFixed(2) }} PLN/MIES

Dodałeś „produkt” do koszyka

UWAGA! W MOICO TEN PAKIET MOŻESZ ZAMÓWIĆ TYLKO Z INTERNETEM.

Powiedz nam skąd jesteś, aby skorzystać z oferty!

Zostaw maila - sprawdzimy nasze możliwości techniczne i odezwiemy się do Ciebie, kiedy będziemy mogli Cię podłączyć do sieci

Twój adres to:{{' '+ locations.street+' '+locations.number+', '+locations.city}}. Czy chcesz go zmienić?

Chcesz ustawić inny adres?

Awaria internetu? Zgłoś ją w panelu klienta, aby uzyskać pomoc!

OBSŁUGA

Wyszukaj temat

Awarie i wyłączenia

Nikt nie lubi przerw w dostępie do Internetu. Zwłaszcza tych nieplanowanych. Dlatego w sytuacji, kiedy wiemy, że one nastąpią – dajemy Ci tutaj znać. Ty też daj nam znać, jeżeli usługa nie działa prawidłowo. Formularz zgłoszeniowy znajdziesz poniżej.

Brak internetu tylko w Twoim domu /mieszkaniu

Sprawdź
router
 

Brak internetu na klatce schodowej i w całym budynku

Skontaktuj się z administratorem lub właścicIelem budynku

Brak Internetu na całej ulicy lub w okolicy

To najprawdopodobniej planowane wyłączenie lub awaria

Stan prac i wyłączeń

Klasyk mawiał, że „kto stoi w miejscu, ten się cofa”. My nie chcemy się cofać, dlatego stawiamy na rozwój. A pierwszym krokiem do usprawnienia i rozbudowy naszej sieci są prace modernizacyjne. Sprawdź listę lokalizacji, gdzie planujemy je przeprowadzić.

Status Adres Planowane rozpoczęcie prac Planowane zakończenie prac