• Internet
  • Telewizja
  • Mobile

Twój koszyk jest pusty.

{{ item.acf.wartosc }} {{ offerValueDesc(item.acf.value_desc_pl, item.acf.value_desc_eng, item.acf.value_desc_ukr) }} {{item.acf.cena}} PLN/MIES
Dodatki
+{{ addonesPrice.toFixed(2) }} PLN/MIES
{{ regularPrice.toFixed(2) }} {{ finalPrice.toFixed(2) }} PLN/MIES

Dodałeś „produkt” do koszyka

UWAGA! W MOICO TEN PAKIET MOŻESZ ZAMÓWIĆ TYLKO Z INTERNETEM.

Powiedz nam skąd jesteś, aby skorzystać z oferty!

Zostaw maila - sprawdzimy nasze możliwości techniczne i odezwiemy się do Ciebie, kiedy będziemy mogli Cię podłączyć do sieci

Twój adres to:{{' '+ locations.street+' '+locations.number+', '+locations.city}}. Czy chcesz go zmienić?

Chcesz ustawić inny adres?

Awaria internetu? Zgłoś ją w panelu klienta, aby uzyskać pomoc!

OBSŁUGA

Wyszukaj temat

KIEDY GENEROWANE SĄ FAKTURY ZA USŁUGI?

Faktury są generowane 2-go dnia każdego miesiąca z płatnością do 22-go dnia z góry za miesiąc następny.

CZY MOŻNA ZREZYGNOWAĆ TYLKO Z JEDNEJ USŁUGI POSIADAJĄC PAKIET?

Oczywiście, ale warto pamiętać, że zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie, wzrosną wtedy opłaty za pozostałe usługi w ramach pakietu.

JAKIE KANAŁY DOSTĘPNE SĄ W DANYM PAKIECIE TV?

Wszystko zależy od pakietu, na który się zdecydujesz. Szczegóły znajdziesz w zakładce „Oferta”.

JAK URUCHOMIĆ PAKIET DODATKOWY W TV?

To proste! Wystarczy, że w menu na swoim TV podasz numer PIN.

CZY POTRZEBNY BĘDZIE DEKODER?

Jeżeli decydujesz się na Alice to nie jest Ci potrzebny. James i Polly są wymagający – tutaj dekoder jest konieczny.

CZY POSIADACIE USŁUGĘ MULTIROOM?

Tak. Dzięki tej usłudze możesz podłączyć się do 4 telewizorów i wciąż płacić tylko jeden abonament. Dodatkowo możesz również oglądać jednocześnie do 4 kanałów – na różnych odbiornikach, w różnych pomieszczeniach – tak jak tylko masz na to ochotę.

CZY MOŻNA WYMIENIĆ PILOT DO DEKODERA?

Oczywiście. Nie wpłynie to w żaden sposób na jakość usługi.

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ URUCHOMIENIA FILTRA RODZINNEGO/BLOKADY?

Nie ma możliwości odgórnego założenia blokady rodzicielskiej przy zakupie usługi. Wszelkie blokady oraz filtry należy skonfigurować samodzielnie.

CO DAJE MOICO?

Przede wszystkim oszczędność czasu i wygodę. Nasz internet, telewizja i telefon mają po prostu działać i być przy tym być najlepszą tego typu usługą w Polsce.

JAK ZAMÓWIĆ USŁUGĘ LUB PAKIET USŁUG MOICO?

To proste! Możesz to zrobić przez podstronę Oferta (opcja dodaj do koszyka), osobiście w naszym Biurze Obsługi Klienta lub mailowo: enjoy@moico.pl.

JAK OBNIŻYĆ SWOJE RACHUNKI?

Dobierz kilka usług tworząc swój pakiet, a każdego miesiąca oszczędzisz. Dobierając do internetu jedną usługę dodatkową standardowo oszczędzasz 10 zł miesięcznie. Przy dwóch usługach, obniżka wynosi już 25 zł. Jak to działa najlepiej zobaczyć w praktyce – wejdź do zakładki oferta, dodawaj do koszyka poszczególne usługi i obserwuj jak rośnie wyliczony rabat.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI?
DAJ ZNAĆ!