Pomoc

Wyszukaj temat:

KIEDY GENEROWANE SĄ FAKTURY ZA USŁUGI?

Faktury są generowane 2-go dnia każdego miesiąca z płatnością do 22-go dnia z góry za miesiąc następny.

CZY MOŻNA ZREZYGNOWAĆ TYLKO Z JEDNEJ USŁUGI POSIADAJĄC PAKIET?

Oczywiście, ale warto pamiętać, że zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie, wzrosną wtedy opłaty za pozostałe usługi w ramach pakietu.

CO DAJE MOICO?

Przede wszystkim oszczędność czasu i wygodę. Nasz internet, telewizja i telefon mają po prostu działać i być przy tym być najlepszą tego typu usługą w Polsce.

JAK ZAMÓWIĆ USŁUGĘ LUB PAKIET USŁUG MOICO?

To proste! Możesz to zrobić przez podstronę „Usługi” (opcja dodaj do koszyka), osobiście w naszym biurze lub mailowo: enjoy@moico.pl.

JAK OBNIŻYĆ SWOJE RACHUNKI?

Dobierz kilka usług tworząc swój pakiet, a każdego miesiąca oszczędzisz. Dobierając do internetu jedną usługę dodatkową standardowo oszczędzasz 10 zł miesięcznie. Przy dwóch usługach, obniżka wynosi już 25 zł. Jak to działa najlepiej zobaczyć w praktyce – wejdź do działu usługi, dodawaj do koszyka poszczególne usługi i obserwuj jak rośnie wyliczony rabat.

Niniejsza strona www wykorzystuje pliki cookies. Pozostając na tej stronie bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz tym samym zgodę na wykorzystanie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki związane z użyciem plików cookies