Faktury są generowane 2-go dnia każdego miesiąca z płatnością do 22-go dnia z góry za miesiąc następny.
Usługę możesz zawiesić maksymalnie do 6 miesięcy.
Oczywiście, ale warto pamiętać, że zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie, wzrosną wtedy opłaty za pozostałe usługi w ramach pakietu.
Cenimy sobie porządek, dlatego wszelkie prace związane z wierceniem ograniczamy do minimum. Wyjątkiem jest połączenie GPON. Tutaj musimy trochę powiercić.
Jeżeli jesteś:
- klientem, który dołączył do nas w czerwcu tego roku lub później – wystarczy, że wyślesz maila z informacją, że chcesz dokonać zmiany na adres enjoy@moico.pl; zmiana prędkości zostanie dokonana automatycznie,
- klientem, który dołączył do nas wcześniej niż w czerwcu tego roku – wystarczy, że wyślesz maila z informacją, że chcesz dokonać zmiany na adres enjoy@moico.pl lub zadzwonisz do BOK, w odpowiedzi otrzymasz specjalny aneks do umowy. Po jego podpisaniu i odesłaniu do nas skanu – zmiana prędkości zostanie dokonana automatycznie.
Pamiętaj, że zmieniając prędkość Internetu, zmieniasz również koszt samej usługi z KISS na HUG. Aby skorzystać z opcji przyspieszenia musisz również posiadać urządzenie obsługujące prędkość do 1000 Mb/s.
Tak, w MOICO możesz posiadać więcej niż jeden adres IP. W efekcie możesz mieć również podłączone niezależnie 2 routery! Koszt każdego dodatkowego IP to 15 zł/mcs.
Nie ma możliwości odgórnego założenia blokady rodzicielskiej przy zakupie usługi. Wszelkie blokady oraz filtry należy skonfigurować samodzielnie.
Jeżeli Twój komputer jest połączony za pośrednictwem routera przewodowo i wyjście do Internetu jest połączone kablem Ethernet, a połączenie jest co jakiś czas przerywane – odłącz go i po chwili podłącz swój router do źródła zasilania. Uruchom ponownie komputer, wyłączając zbędne aplikacje.
Jeżeli problem dalej występuje, zweryfikuj konfigurację routera oraz podłącz swoje urządzenie (np. komputer) bezpośrednio do Internetu, pomijając połączenie przez router i zweryfikuj działania usługi.
Publiczne adresy IP przydzielane są dynamicznie z serwera DHCP. Zawsze przypisywany jest ten sam adres do danego urządzenia. W bardzo rzadkich i szczególnych przypadkach publiczny adres IP może ulec zmianie.
W większości przypadków przydzielane są prywatne adresy IP. Jeżeli jednak potrzebujesz adresu publicznego – skontaktuj się z BOK.
Publiczny adres IP jest w cenie pakietu i nie generuje dodatkowych kosztów.
Jeżeli posiadasz własne urządzenie (np. skonfigurowany router) to maksymalna liczba jest zdefiniowana przez producenta i może wynosić nawet do kilkunastu urządzeń bezprzewodowych. Zazwyczaj jednak są to maksymalnie 4 (poprzez połączenia przewodowe). W przypadku braku routera, limit podłączonych jednocześnie urządzeń wynosi 1.
MOICO nie blokuje żadnych portów. Jeśli posiadasz publiczny adres IP, możesz dokonać przekierowania portów na urządzeniu dostępowym i cieszyć się zdalnym dostępem do swoich zasobów w Internecie.
W celu połączenia nowego urządzenia z siecią MOICO, konieczna będzie rejestracja nowego MAC urządzenia.
Po podłączeniu nowego urządzenia przekieruje Cię do Panelu Klienta, w którym podając swój numer umowy oraz hasło – zarejestrujesz nowe urządzenie. Pamiętaj, że poprzednio zarejestrowane urządzenie zostanie automatycznie usunięte.
W przypadku problemów z samodzielną rejestracją urządzenia skontaktuj się z naszym BOK. Przygotuj MAC oraz adres swojego nowego urządzenia. Możesz również przekazać konsultantowi aktualnie pobierany adres IP.
Przede wszystkim oszczędność czasu i wygodę. Nasz internet, telewizja i telefon mają po prostu działać i być przy tym być najlepszą tego typu usługą w Polsce.
To proste! Możesz to zrobić przez podstronę „Usługi” (opcja dodaj do koszyka), osobiście w naszym biurze lub mailowo: enjoy@moico.pl.
Dobierz kilka usług tworząc swój pakiet, a każdego miesiąca oszczędzisz. Dobierając do internetu jedną usługę dodatkową standardowo oszczędzasz 10 zł miesięcznie. Przy dwóch usługach, obniżka wynosi już 25 zł. Jak to działa najlepiej zobaczyć w praktyce – wejdź do działu usługi, dodawaj do koszyka poszczególne usługi i obserwuj jak rośnie wyliczony rabat.
Nasze usługi świadczone są za pomocą własnej sieci światłowodowej, dzięki czemu możemy szybko podłączyć nowe lokalizacje i udostępnić nasz Internet. Jeśli w Twoim budynku jeszcze nas nie ma, wypełnij Upoważnienie i prześlij jego skan na enjoy@moico.pl – my zajmiemy się biurokracją. Dzięki upoważnieniu będziemy mogli ustalić z Zarządcą budynku warunki podłączenia i doprowadzić światłowód.
